Underbar(t)

Jao, de blev inte Underbar igår, trots att jag fjäskat till mig pengar ifrån far min. Fick så fruktansvärt ont i halsen medan jag satt hemma hos Natta, så Malmberg var sjysst och skjutsade bort mig till pappa innan han körde dem andra in till stan! Tack Malmberg! :)

Knappt inte sovit inatt. Heller. Jävla pisseförkylning asså. Blää. Men iaf gick upp vid 10. För kunde ju inte få folk att tro att jag var bakis haha.. Nej, men tänkte ta bussen från stan hem till Kvibille klockan 12. Men så blev det inte pallade inte. Så åt frukost vid halv 12. Kallis ringde å frågade om det gick bra att vi flyger från Landvetter istället. Skulle bli billigare. Javisst sa jag. Å vi la på. Sen fick jag ett sms om passet. Sen en liten stund senare...
"Resan är bokad och betald" WEEEI! Asså fatta, Spanien - Gran Canaria om typ 6 veckor. UNDERBART! LÄÄÄÄNGTAR. Alltid velat åka till spanien. Jääh. Fan vad vi kommer rocka min syster/bror och jag! :) <3


image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0