Rubrik

Igår var det då utgång som stod på schemat. Underbar. Först hade jobbade vi. Skulle ta bussen till jobbet 20.26. Kommer nerför trappan mot gästis ser bussen vid skolan kollar klockan, 20.25 tänker att den ska stanna börjar springa. Bussen kör. Arg som ett bi går jag hem. Alla druckit ingen skjuts. Mamma som är sur på Hallandstrafiken p.g.a. andra incidenter ringer och klagar. Slutar med att jag får åka taxi till jobbet. Hahaha.. Fattar ni äkta koolt att åka taxi till ett städjobb eller? xD Bad om taxi snabbt så att jag skulle hinna till jobbet. Undrar vad den (inte så smarta) chauffören tänkte då jag kommer med en stor träningsbag som det klirrar om samt festskor i en påse. xD Men jobbade ju faktiskt före, så blev en lugn förfest. Ungefär 30 minuter innan vi skulle till stan så kom Mattias och sedan även Sisi. :) Sen gick vi och skulle ta ut pengar sedan vidare till Underbar. Kom inte in. För mycket folk, så vi drog till B&B istället. Det var mkt trevligt. Trots att vissa saker gjorde mig lite nere, så var det kanon. Och Vincent Vicious var ju där. "Vi lämnar allt" Jag och framförallt Kallis DIGGADE!! :) Sedan pallade vi inte. Gick till pastavagnen. Mattias hade dissat oss och Sisi dissade oss där ute. Vi gick och hämtade våra grejer på jobbet gick och satte oss utanför underbar. Då kom David å David. Kan säga som såhär, jag vet varför Nord aldrig blev min å varför han aldrig kommer bli det. Jag tror också att jag ska flytta till Island, för där finns inga järnvägar. Var hemma vid typ 3? Satte igång Playa Del Sol. Somnade...

Vaknade vid 10 idag. Bara jag, syster och Frasse  hemma. Vi löste melodikrysset xD Vi lyckades! :D Sedan kollade vi Robins som Anne spelat in åt oss. Sen gjorde vi väl nåt anant å sen Plaa Del Sol. Ut med Frasse, åt, playa, jobba. Hemma vid halv 10 ikväll. Busschauffören var dum. *Smäll* *Sprak* Jag måste be alla att sänka sina huvuden nu när vi närmar oss Halmstds skjutfält", Polisen kör förbi men vi passagerare inser att det endast var ett dåligt skämt från chaffis sida. Dock inget kul.. :@

Imorron blir det till att plugga då ja.. Mm.. Just det, Cornelia, du e fan kul du hahaha..
Sen innan jag pyser vill jag säga: 25 eller typ 24 dagar kvar till PLAYA DE LOS AMADORES med VÄRLDENS BÄSTA syster! Du, Jag kommer aldrig sluta tycka om dig, LOVAR! Helgen har vart störtskön! Kör försiktigt imorrn sis. Älskar dig! <3

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0