Just some thoughts

Idag har det vart träning igen då, och den gick faktiskt bra. :) Inga avhopp eller liknande och jag lyckades med vissa saker. Känner mig bara jäkligt trög när det gäller försvarsspel(styra osv) men annars så. När jag väl fick en liten förklaring var jag ju näst intill orubblig mohaha.. Natta lyckas ju aldrig men iaf. ;) haha.. HRRRM.. Okej Natta kommer typ alltid förbi mig men schhh... SItter nu här å börjar engelska klockan 14.00 har haft håla sedan 11 då träningen var över. Men är faktiskt riktigt duktig och pluggar PA. Inte så mycket kvar ur boken nu och det är jäkligt skickligt när man heter Rebecca. :) Tror jag till och med ska skriva om Makt och Stjärnglans. Då blir nog Kallis glad på mig. :) Vad mer finns det att säga? Jag och Kallishade en mysig helg trots omständigheterna. Massa "playa del Sol" och liknande. Nice bajs.. :) Älskar verkligen min syster! :)

Bara 29 dagar kvar tills vi åker. Japp, lika länge som årets kortaste månad då den är som längst. öööh.. hahaha.. :) What ever. 29 dagar sen blir det sol, bad, frukt, och MASSA skratt och sånt. Helt enkelt PERFEKT! :) LÄÄÄNGTAR!

Något som hinner oroa mig innan dess är dock ansökan till högskolan + högskoleprovet. Jag vet vad jag vill. tror jag. Men vill jag det? ;) nej men ärligt. Det är faktiskt jobbigt.. BLää.. VIll inte ta studenten. Inte än. ELler jo,men. ÄH! Allting har en mening och allting löser sig alltid till det bästa. Även om det inte känns bäst direkt så får framtiden förr eller senare visa att det var så det skulle vara. :) Japp.. Nej, plugga vidare nu innan engelskan.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0