Dagens Kanariefågel

Jaha.. Och priset för Dagens Kanariefågel går då till ingen mindre än... MIg själv!! =) Som jag sög på träningen.. Det fick jag höra också, men som jag sa "JAg älskar att suga" och sedan fick dem fingret.. Välförtjänt. Vaddå, bara för att jag råkade lobba... lite väl högt.. Typ över målet, och nätet bakom. So? Det händer väl vem som helst!? haha..
Sen fick Kallis ett skott på kranen. Ajajaj..  (det var inte jag som sköt, så pricksäker var jag som känt, inte idag!) Å jag som skulle vara snäll och pussa och blåsa, råkade pussa lite väl hårt.. :/ Akta er för mig allihopa, jag vill bara väl men det kan gå sååå illa.. Tydligen! Men ska bjussa henne på en Tequila Sunrise i GC sen, hon sa att det skulle vara jämnt då! :D weei..

Nähe.. Om man skulle ta och sova nu kanske!? Trots sovmorgon ska man ju ändå upp typ 8.10 imorrn så.. Träna.. :) KUUUL! Å jag får åka med Mia till träning yippiekayeeey! :D Men.. Ja.. KANARIEFÅGEL, KANARIEFÅGEL DU KAN OM DU VILL! Å jag vill så.. Natti!

Over and Out
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0