TYST OCH LÄS!

Jag ska faktiskt, helt allvarligt, förinta dagen vi kallar Alla Hjärtans Dag till nästa år. Jag lär ju inte få med mig världens befolkning att göra detsamma, men en förintelse i MIN kalender är ju inte omöjlig liksom. Vafan, om du älskar någon så kan du väl visa det övriga 364 dagarna på året, varför just idag? Typ "Oj, det är alla hjärtans dag, kanske ska jag gör nåt fint till min pojk/flickvän" Men för helvete, jag skulle tycka det var mer romantiskt om min pojkvän ville ge mig  röda rosor å bra sex någon dag när som helst för att visa att han älskade mig. Inte när alla andra gör det. Vaddå framtvingad romantik? Fan alla snackar om att vi ska sticka ut, men gör det då för helvete! Skit i att alla andra tycker att den 14 februari ska vi säga Jag älskar dig till alla. Alltså den här dagen skapar mest bar MOBBING, SVARTSJUKA; AVUNDSJUKA, ILSKA och ÄNNU MERA MOBBING!

Men nu har ju denna skitdag en existens, så jag tycker man kan PÅMINNA sina nära och kära om varför dem är bra och varför du älskar dem. Men snälla, sluta fjäska! Älskar du någon så har du som sagt 364 andra dagar på hela året att visa det, det är såååå mkt mer romantisk att göra det helt spontant än just IDAG! TACK!

Ja, och som vanligt är den 14 februari min otursdag. Om det inte är typ utfrysningsrelaterat så är det något annat. Idag tappade jag mitt dörrkort, bibliotekskort och BUSSKORT!!!! endast förstnämnda lyckades jag hitta. En bil har kört över korten och de andra är försvunna (eller upphittade och snodda?). Blir så deprimerad. Var på möte idag också, Anne var kul. Muntrade upp lite! :)

Och, min bror! KALLIS, du är bäst! Tack så mkt för presenterna! Jag blev jätteglad! Äntligen någon som bryr sig liksom! Som sagt, dagen existerar och jag vill också vara uppskattad! :) hihi.. Du är den bästa vän man kan önska sig! Eller bättre än man kan önska sig men.. :) (L)

Åker om 6 dagar!

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt bra skrivet, hade inte kunnat göra det bättre själv!!! :) Hoppas i alla fall att du hade en bra dag! :)

2008-02-16 @ 00:07:38
URL: http://sandinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0