Packad och redlös

Så ja, nu har jag packat i stort sett ALLT! bara typ ett par skor, ett par jeans, kepsen samt handbagaget kvar. Å jaa, jag har typ sådär 7 kg tillgodo, snacka om att jag kan köpa pressidenter i Spanien liksom! :D hihi.. :) Sedan vill jag även nämna att jag numera heter NASSE tydligen. För det fick Natta heta NISSE. SÅ, ja de e vi som e Nisse och Nasse Nilsson! :) hahahaha.. Å så e jag trött nu!

Därför vill jag säga: Jag har hört att det är 28 grader i skuggan nere i GC så den bara väntar på mig och Kallis nu. Liksom värmer upp inför vår ankomst! Ha det så bra här hemma i "snön" allihopa så ses vi om en vecka. Lite drygt! :) hihi.. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0