Das Upptäckt!

Egentligen har jag väl inte riktigt tid med det här just nu. Men jag var bara tvungen att ta mig hit för att berätta om en väldigt fin upptäckt. Egentligen är jag jävligt snygg, så killar vart håller ni hus?
(Nu är det så att mitt självförtorende just steg, egentligen tycker jag nog inte såhär. Men det var rätt kul!)

JAG ÄR JÄVLIGT SNYGG!


Nu är jag näst intill helt färdigpackad, sen om två timmar blir det buss från Kvibille till Halmstad och där sker ett bussbyte för att ta mig från Halmstad till Oskarström. :) Sen blir de film lite ompackning (tydligen, vad vill Kallis egentligen? :O) och sen SOVA! För det blir ju upp tidigt, eller kanske sent? Hur som helst. Nu e vi på gång..

Och... Cornelia, glöm inte vad vi sagt. Om staterna menar jag! ;) hahahha..

Over and Out, see you in a couple of days.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

bra att du e snygg ;D

2008-02-19 @ 13:05:08
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: c

vad snackar hon om? :P

2008-02-25 @ 11:58:05
Postat av: T

Ingen aning haha.. :P

2008-02-28 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0