Vi ligger inte på hans topp 10 lista! haha.. WORD!

Smärta! Är vad mitt knä skriker ut just nu. Och när jag skulle jämföra mina knän, känna och greja, ja då fick jag fett blåmärke på mitt andra knä. Köttat! haha.. Men mamma tyckte att nu får jag minsann ge mig med alla smärtor och grejer. Hon tror väl jag är hypokondriker eller något, men mina knän är ju som de är. De lever sitt eget lilla liv och det har vi ju vetat sen jag var 14 så. :P

Sen måste jag bara säga att Emma är så härlig! "Ja men vi ligger ju inte topp 10 på Rogers lista ändå, så vi har väl inget att förlora!? :D" hahaha så rätt så rätt.. Så bra att hon insett det själv med nu lilla tösen! :P Ola är förstående, tänk om alla kunde vara som Ola. Ola ska hyllas någon gång, det är min åsikt. Han är den enda som tycker vi gör ett bra val, även om det är synd. Enda straffet var att jag inte fick ta fler pepparkakor (med glimten i ögat). Jag gillar honom :)
      Men nej Emma, vi ligger verkligen inte på någon topp 10 lista där. Bara när det gäller att slicka r*v. Det vill säga senaste 3 veckorna. Oj vad seriöst. Nej, nu e de 6e som gäller. Sen är det inte långt kvar till den 11e. (och nu bryr jag mig inte om ifall "fel" folk skulle läsa. Det är väl bara bra. Eller nåt.

Jag måste sluta upp med att vara så emot telefonsamtal har jag fått veta nu. Så okej. Jag ska göra undantag. I promise! =) hehe.. 

Let me drift away, my coma therapy. 

Kommentarer
Postat av: Bengi

Ja, undantaget heter Johanna ^^

2008-12-04 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0