Let me be the one who falls.

Gott folk! Jag lever! :) Och idag fyller jag halv 20, eller 19,5 om man tycker att det låter bättre. Yes box, om 6 månader blir jag vuxen. Ojdå, det lät fel. För vi alla vet ju att vuxen, det kommer jag aldrig att bli. :)

Helgen har tillbringats i Borås. Där har de kul dialekt. How ever, det var 19-års fest och jag och Cornelia bestämde oss för att dra dit ändå. Jag kände typ tre pers, fast insåg att jag faktiskt hade träffat nåra fler än så förut. Lite skoj. Sen efter vi vart hos Johanna drog vi vidare till Trägår'n. Jag skäms fortfarande över att jag stod som världens största frågetecken när Hanna kom å hälsade på mig. "Jag ska inte känna någon här, vem är det som kollar så bekant på mig" var det enda jag tänkte.. haha.. Förresten jo. Jag var inte nykter.

Igår vaknade vi, jag å Cornelius, hemma hos Melissa. Frukost blev det klockan 15 på donken dit även Maria och Johanna kom. Trevlans. Sen åkte vi hem.. :) Nej jag mena hijem. Pizza hos pappsen and so on..
Förresten så viktigt!! På stationen i Borås kommer där in en tjej, å jag blir helt konstig å typ tappar hakan.. En Kvibillebo! YEAH! Kvibille är större än bara en familj.. ;P Minst två av oss Kvibilleinvånare invaderade ju Borås.. ;)

Hur som helst. Bra helg! Nytt trevligt folk är alltid skoj!

Nu ska jag gå och ladda för en extrem utskällning! Bye so long.

Cornelia Ericsson. DU är bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0