Tubthumping på hög nivå...

JAG GJORDE MÅÅÅL! =) ÄNTLIGEN! Som jag har väntat på den lille rackaren! Jag tänkte "ingenting att förlora, om hon tar upp den blir det indirekt frispark. KUBBA för helvete!" och det gjorde jag. Och jag säger som Sv. "Man får den där käsnlan av att den ska sitta" och så gör den det. ;) haha.. nä, men skönt var det :) det innebar 1-1.. Sen typ tre minuter senare hade vi hörna och Jojo nickade på motståndaren som gjorde självmål. 2-1 till OSS! sen paus. Men sen sket det sig.. slutade typ 2-7.. :/ SÅ JÄVLA SUR förlust eller? aja.. Bra ändå! och jag är nöjd! =)

Jag tror det sitter i skorna! ;)

Det sitter i skorna ju! =)

Sen måste jag säga att mina rutiner inför match borde stämma. Och pussen från Kallis också såklart. Helt underbart att träffa henne igen. =) <3


BTW, igår.. jag blev solbränd. Hade mitt nitarmband.. hmhm.. inte bara en liten rand på vänster handled nu, nej en jävligt tjock på höger med. SMART Becca!

pöss

Kommentarer
Postat av: cooornelia eller nått sånt.

säger ju det är skorna ;) haha

2008-08-17 @ 22:45:57
Postat av: Anonym

hahaha.. Självklart! ;)

2008-08-18 @ 10:23:50
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0