Tjalalalalaaaa..

Då var det klart, ingen skola för fröken Rebecca på ett år! Halmstad it is! Nu behöver jag bara kirra jobbet. Alla mina val har blivit strukna mohaha.. Det känns faktiskt bra ändå! Lite tid för tanke och earn some cash! =) 

Nu ska jag väl hoppa in i duschen samt slänga i mig lite käk så att jag kan åka in och träffa världens bästa cornelia sen. Ikväll är det match, Halmia - Helsingborg, trevligt trevligt! Får ju passa på att kolla så mycket man kan :D Imorrn är det match för min egen del då Kvibille möter Vinberg! Fullt lag och en bra träning inför matchen så det ser väl bra ut. Kan ju knappast gå sämre än sist! Väl!? :) I så fall blir jag surare än mot GAIS! :P heeh.. 

Nej ska pysa nu! See ya later!

Tomtiiis the one and only. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0