There's no gravity to hold me down for real

Skit. 0-0 i matchen Halmia - Böljan idag då.. "/ Inte bra, inte bra.. Men Stefan har varit här ikväll och jag har ju sett honom på värre humör måste jag ju iaf erkänna! :P hehe.. Men men.. Jag ska fortsätta heja på de så mycket jag kan! :) Det var trevligt på matchen iaf, och jag har konstaterat att jag fortfarande har lite så fjärre för RIlle och Lasse hihi.. (A) Inträdet.. LÄSKEN! haha.. jao! Sen har jag som sagt fått låna en tröja av Cornelia och den är ju HUUUUR skön som helst! hihi.. Och den är väääldigt bra "förklädnad" den plus min bandana plus Sandra Spion! hihi.. skoj.. Sandra fick mig även att gå med på att gå tills bussen kom eftersom hon cyklat. Så vi började promenixa mot Kvibille. V i var vid Fastarp typ 10 min innan bussen skulle vara där så messar Anne "jag e påväg mot kvibille med dina papper till imorrn". Å jag tänkte äh, skit i bussen. Skit i mitt ben jag ska ändå inte spela så vi kan gå de sista 2 km också sen.. Anne kom, det ringde i henne fån och vem var det inte? Vickan "Hej jag är sjuk" jahapp, spel för mig imorrn ändå. Och mitt ben gör ont efter promenaden/cykelturen/skjutsandet. Hejja Becca.. Min kommentar "Jag spelar imorrn, men jag tränar inte på hela veckan då. För mitt ben känns inte i trim för det" men detta ansågs vara okej. PEUH för mig!

Fy vilken jobbig blogg detta blev att läsa. Styckeindelning? Äh, vad är det? Skolan är slut and so am I! ;) möhöö.. Är det något mer som är slut tro? Hmm.. Jo, alla mina Vännerskivor, eller alltså jag har gått igenom de bästa vilket har lett till att jag har upptäckt att jag saknar vissa. Måste fixa! GAH!? Vad ska jag nu somna till inatt? Ifs så är jag rätt så trött så det skulle nog gå bra ändå. Men ändå, bara för att liksom.. Hmm.. Hoppas jag hittar någon bra film. Ifs, match imorrn som sagt och vi alla vet ju vad jag måste göra då i princip. Eller, ja.. Vi alla i det här fallet, med den här bloggen, innebär ju Jag och Cornelia vet. Men pallar jag? Hmm.. Nää.. Jag vet iaf mina budord till handleden på matchen imorrn. Japp så är det.

Mest flumblogg.. Hoppas ni inte läste ihjäl er. Eller, ni slutade säkert redan. ingen läser längre. Bra.. Ingen är duktig. Jag gillar Ingen.. Ingen är mitt allt. Jag är Ingen! ;) öhm.. ALLA läser nu.. eller nej.. NÅGON läser nog än.. Å då tycker jag JÄTTEMYCKET om NÅGON! =)

Gå å lägg dig Rebecca!

God Natt!

Memories last forever. MML <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha underbart inlägg ju :)

2008-08-31 @ 21:43:17
URL: http://corneliaericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

underbart inlägg skrivet av en underbar inläggare.. öh. xD Men jag vet du gillar min überflummiga sida =)

2008-08-31 @ 22:21:34
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0