So shut your eyes..

Stan med Kallis i typ 7 timmar idag. Precis som vi alltid gör så åt vi. Fast idag åt vi nog lite mer än vanligt, men det är ju såna vi är. Matvrak! När folk går i Stockholm och kommenterar coola affärer går vi och pekar ut var och varannat matställe och säger "Oh, men där har jag ju ätit en gång". haha.. Hur som helst, helt bra dag faktiskt! :) Det var skönt! Har saknat henne.. och hon mig she told me.. :) mmm..

Sen så har jag ju då även fixat så att jag slipper åka buss till matchen på torsdag. Den som jag planerat sen i typ juli att jag ska se, men som jag tydligen inte berättat för Cornelia att jag skulle komma å kolla på haha (A) Men de ska jag! :D haha.. Asviktig match ju! :D HEJA HEJA <3

Nepp sova nu snart kanske? Sitter och snackar med Örs. Ska se så han mår bra. Å sen sova. Stan imorrn igen. Köpa jackan <3

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0