My heart goes lala!

Lång dag, lång dag, lång dag..

1. Bussen om 25 minuter för att vara hos läkaren 10.40.. Lite jobbigt med folk osm inte förstår språket, tur min läkare är tysk sen iaf, KANSKE de förstår att jag INTE har ont i knät.. ja, den historian kan vi ta vid ett annat tillfälle...

2. Bussen till Halmstad för att köpa busskort.

3. Arbetsförmedlingen.

4. Handla med mamma.

5. Västerhagen. Jag slipper parkeringen weihoo.. Men de bästa av allt är ju att de bästa från Halmia jobbar där idag med. Cornelia och Natta! :) weii!! :D

Och NU måsyr jag klä på mig och göra mig i ordning.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Vilken låt vill du helst vakna till? Ha det guld. Ciao!

2008-08-26 @ 10:06:35
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0