Look what they've done to my song

My song that was filled with happiness and joy, is now a kind of a hertabreaking story. Why? What do the Gods want me? Am I not worth a life filled with laugh and love? I can't understand a thing. All I can do is to pray and hope that this sadness is just a verse, a middle verse in a song that will continue with the great parts that premised my song. The song about the perfect life, the life I had. And want to have again.

Nää, jag är inte nere. Inte så mycket! :) Har precis duschat och det gjorde mig piggare, den här gången hade jag inte kläderna på mig. Och för er som inte riktigt fattar vad jag menar med det så kan jag berätta att i Halmias omkädningsrum på Örjans Vall så är det såna "automatiska" duschar, alltså de sätts igång när man drar handen framför. Jag rengjorde duscharna och trodde att de, som vanligt, skulle vara avstängda. Men icke. Där stod jag i godan ro klockan 07.20 imorse och skrapade vatten när jag helt plötsligt fick mig en riktig KALLDUSCH! Malin fick sig ett gott skratt (ja jag med men SCHHH) och jag vaknade! :)

Sen kan jag passa på att säga att jag hade världens skummaste dröm inatt och när den visade sig vara sann så blev det helt enkelt lite mycket för min hjärna där ett tag. MEST läskigt. Shoot.
Sen funderar jag nästan på att bli någon sorts nätdoktor. =) haha.. Vad jag menar med det orkar jag dock inte förklara idag! Nu ska jag snart ner till Ränneslöv för att kolla på fotboll med Stefan och Rasmus. Sen blir det käk hörde jag rykten om! =) haha.. MAT <3

Nepp, ska kila nu. Hej hopp sålänge..

I miss you, and I hope I hear from you. So soon. But, I can wait a lifetime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0