I've never dreamt it'd be this way.

Ibland får jag väl ursäkta att jag inte är världens mest brighta, smarta person. Alla gör vi fel, jag gör väl kanske några fler än vad många andra gör, men som jag brukar säga, sån är jag. Take me or leave me liksom! Sedan kan det finnas en orsak till att min hjärnkapacitet inte är den högsta, jag har skamset nog endast två stycken hjärnceller och dessa är inte bäst på att samarbeta alla gånger, men ibland gör de som så många andra, storslagna saker och då kan resultaten faktiskt bli riktigt skapliga. Dock inte just idag kanske! Men, nu har jag löst problemet och allt är frid och fröjd, HOPPAS jag. Sen att jag nog kommer vara smått trög hela dagen är inget jag rår för, min celler är inte bästa vänner idag helt enkelt. Lev med det!

Over and Out for a while! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0