I'm just gonna let it out.

FAN! Jag skulle spela. Men så får jag sms "Jag har inte så ont längre. Jag vill spela" Happ.. Jag blir så sur. jag VILL spela. seriens roligaste match. Mot Erika! Aaah... BLÄ. USCH!
AAARGH! Jag som verkligen nej.. I wont say anymore.

Snart kommer Cornelius Knös iaf =) Nicenice! Tacos, minisafari (?) och film! Me like! :)
Imorrn ska jag kolla Halmia - Böljan (inte Bälinge, men det lät väldigt likt på Laholmsdialekt alá Coorny) höhö.. Så ja det är min helg.

Take Care.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötast är du ! minisafari och bälinge :P mohaha

2008-08-29 @ 16:24:50
URL: http://corneliaericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rätt så söt är jag faktiskt! Även med KRULLIGT hår =)

2008-08-29 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0