Happy Birthday! :)

Jaha.. Felix fyller år idag som sagt! Min lilla lillebror är nu inne på sitt sista år som "barn" för nästa gång är det ju tonårsvärlden han ska träda in i dårå! :) Min bebis! :P

Idag har det blivit massa städning medan bröderna varit i skolan. Och sedan vart det fika eftersom Emilia kom på besök för att gratulera sin vän. Sen lite snack på datoren. och jaa.. Lite tänkande dårå! Sen kom morbror = mat = inbakad kassler = JÄTTEGOTT! och sen skickade jag, tro det eller ej, iväg en ansökan till KLÄPPEN! Ja, faktiskt. Mamma hörde utav moi att Cornelia skulle söka å tyckte att jag borde göra detsamma, och C' insisterade även hon på detta och ja, varför inte, man kan ju alltid skicka in liksom! :) Så efter tårtan så kirrade jag den! Nyss färdigt alltså! :) Detta innebär då att jag åstadkommit någonting idag ju! hähä..

Imorgon är det som sagt MML Reunion! Mohaa! Fotboll, Restaurang och Krogen, känns som de kommer bli en jävla skoj dag det! :) På söndag hoppas jag på att det blir HBK - DIF! Sån standardmatch liksom! Får ta med mig Felix antagligen, Kallis kunde (ville?) inte och Cornelia är ju i Borås nu. När som. Ska fråga Natta å de imorrn med. Om någon är på! :) Hur som helst så väntar en skoj helg. Helt taggad. Dessutom matchledigt! Rätt skönt! (A)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0