Get out of my life.

1. Bra inlägg Sara, jag ska tänka på de där orden där. Då känns det nog bättre faktiskt. Sålänge jag är duktig och tänker positivt! :) <3

2. 2/3 styvbröder är faktiskt kontaktbara och pratglada igen. Ärligt talat tycker till och med jag att det är trevligt när ens ynge styvbröder kommer fram och hälsar och står och pratar med sin pappa, och även mig, hela fotbollsmatcher.

3. Det finns en snubbe som inte är lite korkad. Att han inte fattar. Mina "pojkvänner" är helt underbara. Ja, det är ju de bästa personerna jag vet! ;D <3

4. Helgen ser vi fram emot!

Kommentarer
Postat av: c'

"min sötnos" ;)

2008-08-21 @ 21:37:01
Postat av: beccaaa

haha.. japp! =) (K)

2008-08-21 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0