Don't lose your soul. Don't give up control.

Lördag dårå! :) Vad som händer denna dag? Jo, Eva och Ebert kommer hit, eftersom Felix fyller år på fredag så ska vi fira honom lite. Fast jag ska ju inte direkt vara hemma haha... :) Jag ska snart hoppa in i duschen, rota runt efter något i garderoben, och sen åka med Stefan till samlingen då Halmia idag ska möta Derome, och därmed försvara sin serieledning(?). För min egen del ska jag vara barnvakt på matchen skojsigt värre det ju =) Sen ska jag väl hem antar jag.. (Hade jag spelat kvar i Halmia skulle det vart partaj men icke) å då blir det väl till att käka mat och tårta med de andra här hemma! Ja, känns som en helt bra lördag! :) Ska även ta det lugnt och ladda. LADDA MASSOR för imorgon är det VI KBK som har match. Och vi ska faktiskt ta våra första trepoängare! Jajjamensan! =)

pössen

Kommentarer
Postat av: moaaa

du kan ju inte missa tennisen! :O

2008-08-16 @ 16:29:54
URL: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0