Dagen

har varit kanon :) Jobb, hem duscha å så, stan. Åkte runt å kollade fotbollsskor för sen kom Cornelia in till Halmstad och skulle ha ett par. Så sparades det ju tid om jag kollat var det fanns bra storlekar typ. :P och skor haha.. Hon hittade ett par snabbt. De var snygga, billiga, tydligen sköna och riktigt bra. Ja, jag är fett avis nu! :P haha.. :) Sen ringde Peter å sa att han var klar, Cornelia köpte en sjal å sen var vi vid stället vi skulle möta Peter på, exakt samtidigt som honom. Hem till Kvibille, käka tacos, upp till planen å skotta! :D Å mina skott typ sög, men cornelia är ju bäst på peppa hon med så! :) Sen gick vi hem å förberedde hennes pastasallad då hon också har match imorrn. Å sen följde jag henne till bussen! Helt bra dag <3 Och nu är jag snart fulltaggad inför morgondagen också! :D Weei! Kanske gör ajg inte mål, kanske förlorar vi igen, men skit samma.. Bara jag får spela bra! :) VI får spela bra! :)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0