But no one ever tells you that forever feels like home.

Shit mina små bröder börjar bli stora. Rasmus började gymnasiet idag. Han kommer bli sån IT-nörd ;) (E han ju redan men ja) John Bauer då. Lite kul att han ska ha två utav de lärarna jag hade på gymnasiet, å då gick jag på Aspero. ;) (Jag HADE på gymnasiet och GICK på Aspero, bara den tidsformen är ju tragisk att ens behöva använda). Jag har mobbat honom hela sommaren om att han kommer bli som alla andra nördar, käka wienerbröd och dricka joltcola men han har bara sagt att han "minsann inte tänker äta eller dricka vid datorn". När han kom hem gick jag in på hans rum för att få lite så info och då satt han och drack coca cola vid datorn. Det börjas sakta men säkert. Snart är han med i nördgänget. 3 timmar och det är näst intill kört.. ajajaj... "/ hahaha..

Sen har vi ju då den andra, min bebis. Felix som börjat HÖGSTADIET! 6:an.. Shit! I arbetslag 4, illa det med ju. 3 ska det va! Jaja, han lär ju få bra betyg utan att anstränga sig iaf. Tur för honom ju.. Men, Felix. Högstadiet. Neeej.. Har inte träffat honom idag för någon vidare information dock.. En sak är säker. Jag är gammal. Ingen skola. ARBETSLÖS! :O shit fuck! Jag hade gett vad som helst för att få gå till Aspero på torsdag klockan 10...

I övrigt har jag vart på stan idag. Mitt ben värker nu. FAN! Mötte Ljungberg *DREGGEL* <3 I stan köpte jag iaf en lite nice t-shirt å en fin blå sjal. Och så har jag blivit totalt kär i en jacka och en väst. Måste ha! Lön nästa vecka och jag vet vad den ska få gå åt till. En liten del av den iaf! :) Great! Tröstshopping kan vi kalla det. Innan jag måste snåla rejält. Nej nu jävlar Rebecca. Klipp dig och skaffa ett jobb så blir det långresa sen! ;) haha.. <3

Pussheej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0