Bara för att jag är... som jag är!

"Människor är som gröt. Först är de torra ensamma och små. Sedan liksom klumpas de ihop och blir varma och finner sig väldigt goda tillsammans" Ja, jag säger då det. SKum film.

Gjorde en liten glassdrink till mig och Rasmus innan. Den var god, jag kallar den "Eget Recept" möhö.. :) Även så är receptet på "Eget Recept" hemligstämplat! =) mohahaa..

Sitter och snackar lite med Mia, hon e rolig hon. Guess what, hon har tänkt! :O hahaa.. Å väldigt mycket också! Folks klaga inte på mig xD Vi sitter och diskuterar frågan "Är simhud doping?" Någon som kan ge oss ett vettigt svar? :P

Jäjä, jag hade tänkt ta bussen 15.55 in till stan å snurra, men nu när jag ser vad klockan är så känner jag att, Nej. Om jag åker till stan så gör jag det senare ;) haha.. Varför kunde inte denna helgen vart pappas istället för förra? Doh! Jag blir lite less på det.

Av allt mitt babbel här nu så börjar det nog snart lukta bränt om mig så jag ger mig. I'll be back later on!

Puss



dig

!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Simhud? Doping? haha...igår diskuterade familjen vilken nyans mörkhyade har under badbrallorna när de har pressat på stranden. För blir de liksom solbrända?:P

2008-08-02 @ 19:52:41
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, men vår hjärnkapacitet är lägre så det jämnar nog ut sig i svårighetsgrad;)

2008-08-02 @ 20:16:34
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0