Ta Tempen.

En månad sedan sist, så då var det dags igen! :) Take the temp!

Dagens humör: Glad! :D Och positiv!
Dagens mående: Trött, men annars ganska så kanon.
Dagens borde: Plugga SATAN!
Dagens frisyr: Skabbish.
Dagens klädsel: Crockerjeans, t-shirt från JL och en svart munktröja :)
Dagens planer: PluggiPluggi
Dagens längtan: Att få åka hem igen!? :P
Dagens fundering: E jag trög, eller e jag!?
Dagens beroende: Gummiband ><
Dagens tråkigaste: IIS:en sen. Eller att Kallis mår dåligt. :(

Dagens roligaste: Träningen
Dagens middag: Jag valde (OBSERVERA VALDE) fiskgryta å ris i matan.

Jag ligger efter med lite grejer i skolan igen. Men det ska jag jobba ikapp denna veckan. Denna veckan är det även dags för Högskoleprovet. :S Wish me lots of fucking LUCK! <3

Nej, nu ska jag nog gå och ta en rövare på dig! bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0