PANIIIIK

Sitter här. Skulle gått bort till Eva, men det regnar så pappa sa han kunde köra mig om jag tarmig hem själv. Sure, DEAL! Ska kolla hur min fina klänning sitter nu efter lite justeringar och så. Och medan jag sitter här, så kommer jag på något som irriterar mig mycket. Jag är konstig jag vet. Men gott folk, nu har jag irriterat mig på det i ett halvt dygn. När ni umgås med mig och äter SNÄLLA!:

TUGGA INTE SÅ HÖGT ATT DET LÅTER SOM ATT DET ÅSKAR, OCH SNÄLLA, NÄR NI TUGGAR OCH SVÄLJER SÅ STÖNA INTE, SÅ JÄVLA JOBBIGT ÄR DET INTE ATT ÄTA. DET ÄR LIKSOM INTE ANSTRÄNGANDE!

Jag irriterar mig på det så mkt att jag får pytteskinn...

Nu måste jag göra mig klar, ska vara hos Eva om 30 minuter. Och så måste jag komma ifrån den stora mannen som tydligen är en av dem som tycker att det här med att äta är ansträngande. Gaah.. Jag får panik av *tugga tugga tugga* *svälj* *Hhhheeempm* (=STORT JÄVLA STÖN, efter VARENDA tugga).

See you later, aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0