MATCH

Måttligt kul måste jag säga. Loggar in på msn och ser "Lisa - Match idag =)" Jag vet att Lisa inte spelar i Halmia längre. Jag fattar allt, efter lite drygt ett halvår ska jag och Lisa ut på plan igen tillsammans. Men denna gång som motståndare till varandra! Fan vad SKOOOJ!! :D

Å Kallis, min lilla bror, har fått åka tillbaka till sjukan. Jävla unge! Den människan kommer att göra mitt hjärta dåligt när hon ska åka fram och tillbaka sådär hela tiden typ.. <3

Nu ska jag fixa mig i ordning till MAAAATCH!!! Jag är laddad som fan, och ännu mer nu. Jag ska sätta Lisa på plats Tjalalallaaaaa!!

tweet tweet..

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon :) Sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-12 @ 10:53:57
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0