Jag plattade faktiskt håret 00.40 inatt..

Jo du Moa, jag sov 5,5 timma, högst, inatt. Det var jobbigt må jag säga. Men var ju tvungen att komma upp och träna. Fick en felträff när jag skulle nicka, helt dåsig nu hahaha.. Men det är lugnt. Jag är glad jag inte råkade ut för samma sak som Kallis gjorde igår bara. Fattar att HON är kass höhö.. Har förövrigt slutat för dagen, slutade efter träningen 10.30. Men, e i skolan ska till tandis om en timme, eller vara där då. Så hinner inte ha mina lektioner idag.. VILKEN OTUR... xD

Usch, annars då? Nej, inget speciellt. Helt lugnt. HBK imorgon ju.. Jag har även blivit bjuden på Kristianstad - Umeå 14 juni. Ska se hur många biljetter jag fick höhö.. =) Jag vet att jag fått två, men borde ju få 4 iaf, eftersom hela familjen blev bjudna, men dem andra är iväg då mohaha.. :D Lucky Rebook.! Nej ses sen!

Haj Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0