Historia och gammalt groll...

Jao.. Gammalt groll är väl egentligen det som skulle stått först men.. Jag menar historia ÄR ju gammalt groll. Jaja.. :) Sitter iaf med historian nu. Är nästan flitig och duktig till och med. Sa ju att denna dagen var underbar. (jag vet att det är ny dag nu men sålänge jag inte har gått och lagt mig så). satt nyss vid facebook och då kom jag dock på att det vargoogle jag skulle ha fram. Men, eeh.. HEJA BECCA! Detta är inte google heller. Detta är för fan bloggen.. Skärpning!

Är nog sovtajm nu snart. Men bara liiiite till. Går ju liksom lite framåt nu. NÅGOT kan jag ju lämna in i tid den här månaden liksom! =)

Pöss hej å Sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

inga kommentarer :/ Ack ack ack! Men nu har jag varit i din blogg nu får du vara i min :)

2008-04-10 @ 09:33:12
URL: http://mascaratroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0