But I am fading away...

Idag har vart en underbar dag. Eller både och men. Träningen gick SKIT, typ pinsamt att bli beordrad att visa en viss fint å så gör man fel. Pinsamt ännu mer är att dem som provtränade faktiskt kan finten å visste att jag gjorde fel. Sen, var det käk och sånt helt nice. Sen snack med Helena. Engelskan gick ju lika dåligt som jag själv tyckte. Jag får göra om det nästa vecka, men jag har inte tid då. :( Hatar det, där rök det toppbetyget liksom.. :'(
Sen var det tandläkaren. Trodde dem skulle plocka del 1. Men nej då. Klart inte. Så jag åkte till Oskarström gick inom Hydro köpte glass och gick hem till Kallis och tröståt. MYSIGT! Min syster är den bästa! :) Hon mådde inte så bra idag stackarn, så vi tröståt för oss båda två. Jag + Kallis + Nogger + Calippo + Top Model = Hälsokur ;) hahahaha.. Lite senare bakade hennes mor äppelpaj, det var gottigt :) Sedan körde Kallis å hennes pappa hem mig. :)

och nu sitter jag här och borde plugga. Det går ju inte långt framåt men står iaf inte still. Ska plugga massa jävla PA imorrn. Kanske borde hoppa träningen i alla fall? Även om jag inte vill.. Den som lever får se. Min mage börjar ju strejka, tror det beror på stressen helt ärligt så.. Även om magsjukan härjar hej vilt i byn men jag har vart dåplig sen matchen i söndags så tror det är stress.. Det tar knäcken på mig! gaaah.. :/

"Är inte dem för små för att vara med i ett sånt Top Model-program? Hur gamla är dem? Typ 12?"
 
Man kan ju tro det iaf. Bäst uttalande utav den bästa talaren. Myself! =) Så fula med. Dem snyggaste var ju dem två yngsta. :P Å dem var förövrigt 16 tror jag. :P hihi.. jäjä.. TopModel = Bajs, men kul å se dem trilla i. Sminket förstörs då xD hihi..

Nej om man skulle ta och återgå till Träningsdagboken. Eller kanske gå upp och lägga sig och typ plugga på inför prov. För att ja, vi ska faktiskt ha ett PROV! :D weei.. (ja, det är weei på det, hellre prov än typ 30 hemtentor. Jag är trött på dem nu...)

Förresten.. Min tandställning åker ialla fall av innan balen.. närmare bestämt 2 dagar innan ;)
Tjing Tjong Cykelstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0