Är du också min fru? :D

Bara för att jag har många fruar betyder inte det att jag vill ha reklam som säger "Thailändska kvinnor söker trevligt sällskap..." eller "Söker du thailändska kvinnor?". Jag vill inte heller ha reklam som säger "Såhär går du ner 30 kg på typ tre veckor". Nej, varför kan inte jag få ha sån kul reklam som Kallis och Coco Corny? "Mvg i alla ämnen" och liknande? Asså folks, den reklam som hamnar under detta inlägg har jag ju ingen som helst kontroll över bara att hoppas på att det är något kul, någon gång. Till och med när det kommer upp reklam om naturläkemedel e de bättre. Så, nog om det!

Träningen idag gick lika skit som igår. I am so NOT on the hugg! :/ Deppigt liksom. Jag vill ju, det är ju kul! Jag har ju fått upp min motivation till det nu. Men jag tror stressen med allt i skolan tar knäcken på mig. Inte nog med det jag sträckte ljumsken nu på träningen också. Jävlar i helvete. Säkert bara för kroppen ville meddela attjag ska ta det lugnt och sluta stressa. Därmed skippa någon träning och plugga järnet! Mm.. Känns så.. Tyvärr! Men, till söndag är min sträckning läkt, för att då är det seriepremiär! Be there! :D Vinberg 17.00 :) Lördag är det match mot P12 och lilla jag ska agera domare. första gången på typ 1-1,5 år.. Shoot!

Nej nu satt jag och skrev här. Det hann jag ju inte. Back to reality. Back to the thing they call life. Back to the books!

I kokinondod ofof lolikoke itot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0