Julen

Okej, julen blev bättre än väntat och jag fick ju fira den en del med Kallis också. Så det var skoj! :) Tror dock min familj hade ingått i nån sorts pakt "VVGPTR" d.v.s. "Våga-Vägra-Ge-Pengar-Till-Rebecca" så fick massa saker. Och inte minst alla köksgrejer då. Aja, bra att ha! :) haha. Någon Kalle blidde det dock inte i år eftersom mamma skulle jobba, så Tomten kom precis då. Jag hann iaf se när dem sjunger "Ser du Stjärnan I Det Blååååå" å sen på Kan du vissla Johanna. Eller ja, nästan jag somnade efter halva men.. Sen kollade vi Vinslöv å därefter spelade vi spel. Det sög dock. Fast jag å Steffe vann! :D Weei..

Resten av julen har vart nice.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: coorny

missa kalle på julafton? det är ju skandal, mer skandal är ju dock att svensson svensson va inställt! gaaah :P

2007-12-27 @ 01:59:20
URL: http://corneliaericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0