Det finns de som aldrig skulle ha blivit förälskade om de aldrig skulle hört talas om kärlek...

Weeei... Idag är jag nog glad! :) Jag vill vara det så vi kan säga att jag är det! Idag hade jag sista svenska c lektionen. Någonsin. Vet ni vad det innebär? Inte? Då ska jag berätta. Det innebär sista svensklektionen någonsin ÖVERHUVUDTAGET! :D Jag skulle hålla tal, och det kändes mycket bra! Min lärare gjorde tummen upp mot mig när jag gick förbi henne för att kunna sätta mig på min plats igen, och efter lite trånande och himlande med ögonen kunde jag så småningom få LITE feedback. vilket var följande:
Jag:
Kan du inte säga om det var bra ialla fall? (A)
Helena:
Jo, det var bra! Resten får du veta vecka 2. Men bra gick det! :)
Så ja, det kändes som att jag åstadkom något. Publiken var tyst och någon eller nja, två stycken faktiskt, sa att dem höll på att börja gråta. Så jag lyckades åtminstone beröra två åhörare! Weei! Även om målet var att lyckas beröra allihop så är det en framgång bara det för mig! I feel great! :)

Nu ikväll har jag suttit och knåpat på min svenskinlämning också. Ja, sista lektionen är genomförd. Men jag har en sista uppsats att lämna in också. Ska nog ha lite handledning imorgon hade jag tänkt, så att det blir toppentoppenbra! Sen så! :D Ooh, I'm so excited!

Resten av veckan då. Typ, träning imorgon. Och om det inte vore för att min/vår PA-redovisning blev uppskjuten vecka 47, så ska ha den på onsdag, så skulle jag inte haft några lektioner kvar innan lovet. Vilket reuslterat i att jag bara haft EN ENDA lektion denna veckan hihi.. Men, det är soft ändå ju! :D Träning imorgon. Sista fotbollsträningen för år 2007 som har varit ett, för mig, väldigt intressant fotbollsår måste jag säga. Men, jag kan ju köra en sammanfattning över året i helhet vid ett senare skede innan vi lämnar detta år bakom oss.. :) hihi..

Det har hänt massa saker idag. Men eftersom vem som helst kan läsa dethär så vill jag inte ta upp det. :) hihi. Om du är nyfiken och befinner dig på min lista över vänner så kan du ju fråga, då får du veta. Annars så. Bad for you. xD hihi.. Men, min svartsjuka har börjat krypa i mig igen. Trots det är jag GLAD! Ja, som ni märker. Jag kanske inte bara bestämt mig för att vara glad idag. Det verkar som att jag faktiskt är det? Förvånade mig själv lite. Jag går och lägger mig med ett leende på läpparna! Äntligen! :D Ett litet tag sedan sist. Trots en hel del kvar att göra innan lovet, så kryper jag till kojs LEENDE! Och jag mår bra! :D

Over and Out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0