I dedicate this post to Maja Arvehell!! :)

Fick stränga order om att uppdatera min blogg, så okej då! :)

Jobbar rumpan av mig för tillfället. Trivs som fisken i vattnet på Lidl i Falkenberg, och denna veckan har jag även fått hoppa in fem dagar i Halmstad. Ja, fem!! Det innebär att jag skulle jobba 11 dagar i streck innan nästa lediga dag. Men tack och lov så var Emma tvungen att stryka mig på torsdag. INGA PROBLEM! sa jag då!! ;)

Har även fått positiva mail i från US and A, så räknar med att det blir en liten praktiktripp dit om ungefär 1,5 månad. How awesome is that!? wohoooo...

Det är fredagen den 13e idag. Märks, jag blev heeeelt kass i magen and guess what!? ALLT toapapper är slut. INte ens lite hushållspapper äger jag. Så nu får jag inte må dåligt mer :) hehe...

Oh well.. Måste ju få avsluta med att säga att mina barn rockar min värld! ;) <3


P.S. Det suger att jag och Cornelia jobbar om varandra hela tiden. 3 veckor mellan gångerna att ses är liksom inte riktigt OK.. Inte ALLS ok tbh!! </3
D.S.

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Majja! :D

HHAHAHAHHAHHAHHAAH!! Bra Beecca! ses vi snart på träningen va ? hoppas det! det var verkligen väldigt länge sen vi träffades nu! haha bra inlägg!

du får blogga lite mer tycker jag! hiihi, ses snart! <3

2012-07-15 @ 21:32:52
Postat av: Majja! ^^

HHAHAHAHHAHHAHHAAH!! Bra Beecca! ses vi snart på träningen va ? hoppas det! det var verkligen väldigt länge sen vi träffades nu! haha bra inlägg!

du får blogga lite mer tycker jag! hiihi, ses snart! <3

2012-07-15 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0