venomous.

Efter dagens föreläsning är det fan bud på att återinföra mitt godisförbud. Även om jag långt ifrån stoppar i mig de mängder jag tidigare gjort, så informerade den rätt svart på vitt precis HUR onyttigt det är med sånt där sött sliskigt skit.. Jag visste i alla fall inte RIKTIGT hur stor skillnaden var. JAG visste inte att 1,5 hg godis innehåller lika mycket kalorier som en ostmacka med tomat, en skinkmacka med paprika, tre frukter och ett glas juice. Det är inte direkt så att jag orkar äta så mycket till mellanmål, men några hekto godis är ju knappt ett problem... HMM... Skärpning :)

BLivit godkänd på två av tre psykologitentor, väntar med spänning på resultatet för den tredje. Please let me pass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0