Sköna maj, välkommen!

Solen i Halmstad, makes me happy.
Utomsocknes anser att det är som utomlands.
Jag ser ut att ha varit utomlands, igen.
Jobbar gör jag också lite extra, i alla fall ett par dagar till.
Snart kommer Boråsfolk, för att stanna i cirka två veckor.
Massa skola, massa jobb hela tiden, men de ska ta körkort så det är lugnt!

Snart är det även sommarlov, jävligt skönt. Enda som fattas nu är lite mer jobb under sommaren.
GE MIG!

I torsdags ägde en terrorattack rum i Marrakech, Argana Café. Lite lätt läskigt att inse att det var ett av två matställen i hela Marrakech där jag och Cornelia, på dagen för tre veckor sedan, befann oss. Jag vet, det är tre veckor sedan men ändå. Det kunde varit vilket ställe som helst men det var det. Vi "skojade" om det när vi hörde på radion, att det säkert var där för de lurade oss på toapengen där. Komiskt nog, hade vi rätt! :p

Sedan vill jag bara säga att jag ÄLSKAR Cornelia Ericsson.
Hon är den bästa människan i mitt liv, den jag litar på och den jag blir stöttad av.
Gör allt i min makt för att hon ska få lika mycket tillbaka som hon ger.
Sedan får andra tänka vad de vill om dessa ord.
Men hon är min soulmate och jag tycker bara synd om de som inte har en så bra vän som henne.
De som inte kan säga sådana här saker till någon, om någon, de vet inte hur det är att ha en sådan vän!




Kommentarer
Postat av: c <3

you are the best thing ever happend to me <3

2011-05-18 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0