Inte min dag...

Dagen är PRECIS som rubriken lyder. Började med att jag sovit skitkasst inatt, mått helt skumt. Drömt om VO2max och Karvonen, även drömt att min bror tog körkort för fyra dagar sedan utan att berätta något. Dessutom tog min yngsta bror körkort trots att han bara fyller 15 "han fick ta det nu, men får inte köra bil förrän om 3 år" Yeah right hahaha.. How ever, jag bestämde mig efter frukosten för att ta en promenad för att kunna få in ytterligare tentaplugg idag. Det gick bra. När jag kom hem fick jag reda på att vi fått fel tentor i tisdags, alla blev vi smått oroade, men även det har löst sig nu, och för min del var det ju antagligen skit sak samma oavsett. Hur som helst, packar ihop mina grejer och drog till bibblan. Ska ta upp mina saker, jamen självklart har min latte läckt ut i HELA väskan, dator, laddare, dongel, KURSLITTERATUR OCH ANTECKNINGAR heeeeeelt kladdiga.. Inget sönder och inget kladd över text i alla fall.. Undrar vad som kommer härnäst..

HOppas att min finaste vän (fjäskar inte) kan komma förbi med en påse, även om det kan va pinsamt att köpa en påse bara. Hoppas.. Annars får jag väl sova här eller nåt...

Ytterfacket klarade sig från läckage i varje fall. GUDOMLIG tur, för där låg Cornelias miniräknare.. :P

Tagit mig två timmar nu att räkna ut en 2p. uppgift... Dags att lära sig allt annat bara.
HEJA! =)

Imorgon är det SOMMARLOV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0