You're not smart enough to even dream!

Tentagenomgång, dugga och seminarium, så har dagen sett ut. Om jag fått som jag velat, hade den förmodligen innehållit en lab också. Men som sagt kan man inte alltid få som man vill. Därför ska jag nu packa väskan och mig själv och dra en sväng till gymmet, för att fita till mig ytterligare. 1,1 kg kvar och massa muskler! =) Jag är antagligen klar där väldigt lagom till Cornelia är klar i skolan så då blir det att sola. Man kan ju inte ha en VIT vältränad kropp! ;) tss.. Hoppas solariet hon snackar om är bra! (Bättre än Nautilus som faktiskt gått ner sig en aning. Dock tänker jag ändå inte sola på Nautilus förrän jag kan simma - vilket det inte är tillfälle för just denna veckan i månaden!)

Är lite sugen på mammas mat, så hon får väl som hon vill - Besök av mig i helgen! Likaså pappsen! Fina grejer, skönt att inte behöva åka spontan-tåg klockan 17 en lördageftermiddag från Borås för att få tag i sådan mat! Även om det hade sin tjusning även det, så finner jag det ändå lite mer förtjusande att bara kunna sätta sig på bussen i 20 minuter istället ;) Well, har ni inget bättre för er så...


Saker att skratta åt om man inte kommer med bättre idéer..

1. Att se folks panik när de inser att det snart är den 14 februari. Tack för att jag har födelsedagsbarn att fira det datumet. :) Då kan ju jag visa mina känslor de övriga dagarna av året. Wohoo..

2. När folk troget ska stå på sin plats i bussen genom hela resan, och nästan blir irriterade över att folk råkar knuffa på dem påväg till de lediga sätena längre bak.

3. Att folk ens står upp i bussen när det finns lediga platser. (Inklusive jag själv, enstaka gånger).

4. Att man verkligen kan ta en tenta med en klackspark och ändå behålla det goda humöret och slippa ångest!

5. Att tycka jag själv är duktig som har så fint i rummet... SEN kolla hur resten av lägenheten ser ut, för att inse att jag kanske inte är så duktig!

Kan skratta åt andra, sig själv eller bara helt random. LE FÖR HELVETE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0