doing things that we love?

Idag sökte jag ära och berömmelse för att jag GICK hela vägen hemifrån mig till skolan. Det är väl cirka 6 km, runda slängar, det tog sin lilla tid. Jag lunkade försiktigt fram och lyssnade på musik, det kom äckliga snöflingor på mig men jag liksom brydde mig inte så mycket om dem. Hur som helst, sökte jag som sagt ära och berömmelse, och Cornelia säger "vad snäll du är" så snälla, kan inte någon bara säga här och nu att jag var DUKTIG, inte snäll!? =) (Även om jag var snäll också, eftersom jag lånat ut mitt busskort till henne så att hon slapp gå ända från Laholm! ;) )

...PÅtal om det, Cornelia om du läser detta? Betalade du hel biljett till Genevad imorse och sen stämplade barnkort direkt efter? HAHA.. Snacka om att kunna åka fast ;) :* Förstår om du var nervös menar jag.. <3

Jag och Henkeboi har för övrigt suttit fast på Junkyards sida en stund nu ikväll, och jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att inte min jacka är slutsåld. Jacka och skor blev det. Och är det slutsålt, hoppas jag att hans tröjor är det också höhö.. VI slipper frakten nu iaf ;)

Sova kanske? Har faktiskt pluggat flitigt, och som sagt traskat på flitigt idag. Grupparbete imorrn samt storhandling, står på schemat! Tjiiiiing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha ja jag gjorde ju det fast jag stämplade aldrig gemenas ;) tjuvåkte hihihihuhuhu (moaskratt)

2011-03-16 @ 15:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0