Cause I'm just totally amazing

I två nätter i rad har jag haft hjärtklappning och smärta när jag andats. No problems w/ that, jag lever ju. Men inatt drömde jag även helt skumt, tror att den där SportSci a.k.a Rörelseapparatens Skador och Sjukdomar - kursen gått mig åt huvudet. Drömde att jag mått konstigt på grund av, vad jag beskrev det som, att jag fått en extra navel under bröstet. Vid närmare titt såg man att det var som om huden öppnat sig och liksom bildat något slags hål fast inget blod eller sådär, för allt var "läkt" men man såg mönstret av revbenen och liknande. Detta var dock ett problem som endast kunde åtgärdas med mediciner och operation, för att se normal ut igen liksom. Hålet, eller sjukdomen, kallades "Spondyloeussyndrom" eller något sånt, vilket låter som en hopsättning av ett antal diagnoser vi läst om. Helt stört vad hjärnan kan göra med en ibland ;)

However, nu blir det gymmet. Semla i eftermiddag och därefter plugg med Cornelia! =)
På återseende!

Kommentarer
Postat av: maaaalin

såååååå sjukt! typiskt dig rebecca! ;) men jag gillar dig ändå! <3

2011-02-22 @ 10:23:23
URL: http://sandinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0