internt, vad är det?

"Tomtiiis och jag vi är goda vänner fastän mycket olika, Tomtiiis trycker delete jag kör fn-backspace, men en sak har vi nog gemensamt Soffan!!" (M. Bornegrim , 2010) 

Vet inte om jag ska räkna denna lilla "visa" till ett av alla beundrarbrev som är påväg nu!? Men det känns ju lite så, en låt för mig. Åååh, vad gulligt!! Blir ju rörd härborta i min lilla lägenhet. Mimmi, kom hit!! grr.. Jag har också en soffa (a) <3

För övrigt känner jag att vi tre musketörer har fixat en väldigt bra tidsplan, och att den kommer vara den i särklass bästa om den går att hålla. Men det ska väl inte vara några problem!? GREATIUOS!


©Rebecca Nilsson


Källhänvisning
Mimmi Bornegrim, via facebook 2010

eller nåt sånt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0