keep on walking, keep on walking!

För femte dagen i rad har det varit strålande solsken och jag bara älskar det!
Min mage vill visst inte riktigt ge med sig, magkatarr känns det som.
Ganska starkt säker på detta, men jag är van. Tyvärr.
Igår var det i alla fall bowling med laget och ja, det gick om möjligt sämre än det brukar för min del.
Jag får skylla på att jag vart sjuk och svag och att jag inte direkt hade någon näring i kroppen.
Jag tänkte gått hem efter maten, när de andra gick ut, men det tyckte inte de andra så det blev
en kort och i stort sett nykter utgång en liten stund. Det var trevligt! Synd att jag var krasslig.
Nu ska jag få i mig riktig mat. Det vill säga mat som inte flyter eller består av bröd och smör.

Förövrigt slog det mig tidigare idag att jag kanske inte behöver oroa mig över att få en vit födelsedag. Det är OIS-cupen nu och tänker man efter brukar det vara snö när den äger rum. Problemet är väl mest bara att vi inte är så vana vid mängden och längden på denna väderlek. Men ja, våren börjar komma och jag längtar efter att få se krokusarna knoppa i vägkanterna och tussilagon blomma i diket. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0