And the cats in the cradle..

Efter jobbet i lördags blev det att åka till Åled för lite grill, alkohol och sånt skoj. Som medlem i Al-Qaida var jag en av segrarna. Förlorarna fick shota, men vi behövde ju trots allt en segershot vi med! Kvällen bjöd på kolbitar till mat, en del alkohol (mer för vissa mindre för andra) och massa lek. Såsom, Twister, Musiktävling och Volleyboll. Jag tror att även om mitt lag vann och det fanns personer som var sämre, så stod ändå jag för den största tabben. Oh yes!! Helt bra kväll!

Söndagen tillägnades åt städning, besök av en liten filur från Laholm, mat med Stefan och tidig läggdags för att igår kunna jobba öppning. Dock bad jag om att få skippa rasten och sluta 30 min tidigare. Jävlar vad illa jag mådde. Lunch med Frazze, sen lämna cykel hos TIna och sen Laholm dock. Jag, Cornelia och Johanna cyklade ut till SKummeslöv för att spela minigolf. Jag förlorade. Johanna vann. Jag var åtminstone inte lika kass som senast. Men, jag bara gör så de tror att jag är kass, när dem minst anar så ska jag visa mina rätta skillz ;) höhö.. Sen blev det glass och därefter ett bad i ett väääldigt skönt vatten i havet!! :D Bäst kväll!
Missade bussen och sov hos Cornelia. Kände mig lite elak när jag låg där och trynade till 10.30 medan hon gick till jobbet 6.45.. heheh.. (a) Sen åkte jag med Carro och kollade hennes lägenhet och tittade gardiner till den! ;) nice.

Sovit ikväll. Hoppas inte jag blir sjuk snart..

Well.. Tjipp!


Ville bara visa denna utomordentligt vackra bild, tagen av Tina,
Jag är bääääst på att sjunga!! *host*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0