you dont always have to make it alright.

but sometimes would be nice.

Lugn helg och bra helg. Kollade träning i fredags, sen var det hem för att käka.
Igår var jag duktig och pluggade innan jag tog mig till Boråshallen för att kolla pingis.
De andra spelade Dalsjöforscup med och gick vidare från gruppspelet men idag hade det gått lite sämre.
Frazze följde med mig hem och vi käka på Galaxy sedan kollade vi film. Imorse gick han tidigt,
såpass tidigt att jag lyckades somna om och sova två timmar till trots att jag vart uppe 30 minuter.
Idag har jag pluggat och vart på Lidl. Konstaterat att jag verkligen MÅSTE ha en dubbelgångare här.
När jag hoppade av bussen och gick förbi en utfart borta på Hulta tutade en kvinna i mammas ålder på mig och vinkade och log. Jag vinkade såklart tillbaka, men jag har aldrig sett kvinnan förut. Roligt!

Nu ska jag läsa på lite om optiken och dess lagar och formler. Sedan sova. Lång dag imorgon förmodligen.

Till mig:
You dont know how much i Treasure you. Wi'l you are near me I dont feel Blue... Dot is Just a part of life. But you will find your way out just fine. I have Faith in you
sweet va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0