off to spinning!

Jag ska snart iväg på träning!! Pepp!!
Sålänge mina lungor inte kollapsar eller något så är jag fett pepp i alal fall.
Måtte min nya medusin fungera nu!
Är nog sex veckor sedan jag entrade en hall för att själv aktivt delta, fast jag deltog inte så aktivt.
Jobbet hindrade det och det blev mest på ploj. När jag senast tränade ombytt och redo var kanske 10 veckor sen?! Aff inte bra alls. Det får mig att må dåligt. Så nu hoppas jag att inte några fler sjukdomar ska hitta mig. Jag är typ som ett kylskåp och bacillerna är som kylskåpsmagneter. Så lätt fastnar dem på mig för tillfället. Och det är inte okej. :(

Men nu är det träning och jag har snyggaste vattenflaskan. (Billig med höhö).

Tjao

Kommentarer
Postat av: hon som börjar på M och slutar på oa

hej vad har du för en vattenflaska hejdå

2010-01-26 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0