100111

sååå omotiverande att behöva packa. Eller att behöva städa, städa! Det är ju så tråkigt, speciellt när jag vet att det inte kommer vara lika dammfritt när jag kommer tillbaka nästa gång, eller att bara behöva välja ut viktiga saker som kan vara nödvändiga kommande typ 1-2 veckorna. Eller att inte kunna ta med sig allt man vill ha med sig. Japp, jag må låta down under men, det är jag inte. Bara omotiverad, oduschad och sugen på att kolla på film, istället för att göra allt det jag måste. Men så är det väl alltid, rädslan fr ordet måste ligger där någonstans i kroppen och lurar, måste har en negativ klang. Kanske jag ska tänka att jag VILL SÅ GÄRNA GÖRA DETTA! Eller. Rebecca packa nu, du slipper matten! Eller Rebecca, packa nu för du ska iväg och läsa anatomi. Eller så bara tänker jag att, BLI KLAR NU FÖR FAN SÅ DU KAN LATA DIG IKVÄLL!

Jag gick nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0