pensionärsvarning?

Jag kan anses som en gammal pensionär nu, om det nu är så folk ser på människor som tittar på "Landet Runt" och finner detta program roande. Okej, jag slog på tv:n igår och det var repris och jag bara lät bli att byta kanal. MEn ändå, jag brukar ju byta så fort något verkar trist. Hur som helst hade dem någon "tävling" som hette "vad vill han/hon ha i julklapp" där folk fick skicka in förslag på bästa julklappen till, i det här fallet, kungen. Där fanns folk som skrivit typ "ett alldeles eget litet café på slottet" bland annat. Men sen var där en elaking med. Och den var riktigt tolig. Även om jag är lite emot allt tjafs om nya boken om kungen men, den här var liksom ROLIG!!

"Jag tror kungen vill ha en ny Monark, eftersom han ofta är ute och cyklar. Och SIlvia, ja hon vill nog också ha en ny monark!" hahahhahaha.. (A)

För övrigt har jag haft en bra helg i Borås. Även en hel vecka som vart bra då jag fått träffa bäst folk, och den bästa vännen typ VARJE dag! det är kärlek! =) hihi <3

Julklappar har ja många kvar att fixa men några är iaf klara.. :)

And btw. JAg är så jävla grym att jag knappt orkar va hemlighetsfull längre. AAAAAAH.. ni skulle bara veta. hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0