WOPPAH!

'Flytten avklarad, tredje natten nu! Även första skoldagen är gjord!
Känns heeelt ok. Märks att man missat nollningen, men vi är ändå en såpass LITEN klass, så jag tror inte det ska bli några problem att komma in i den ändå. Även om de har blivit tajta, så ser man redan tendens till små gruppindelningar inom gruppen. Typ fotbollstjejerna mot resten, och det har jag ju sett förut haha..
Men, om någon vecka eller så, så tror jag nog att även den indelningen kommer att vara upplöst. Dock hävdar jag ännu att killar är så mycket trevligare än tjejer i början. Shit.

Ser fram emot den ena av två delkurser nu första perioden i alla fall. Anatomi I, det märks en aning att Tina läst samma program, för allt vi ska göra, är en ren repris av vad vi gjorde på gymnasiet, det gillar vi. Lite fler ord att lära sig och lite lite mer ingående bara, men 60% ska nog inte vara några problem att klara, kanske inte heller 80%. Jag hoppas! :)

Gjort en tabbe. Bokat om min tid på tandregleringen för jag skulle ha lektion, så visade det sig att jag kollat fel grupp och jaa, jag bokade om den till den tiden jag inte kan. HAHA.. Bra Rebecca!
Så, med det tror jag att det är dags att säga god natt!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0