augusti

Just det.
BIOMEDICIN - FYSISK INRIKTNING. Mitt liv är räddat. I alla fall tre år framöver.
Om jag är lite skickligare på tentorna nu det vill säga. hehehehe (a)
"Synd" bara på nollningen. Att jag befinner mig i Borås då menar jag.
Och sen flyttar jag!! OJ VAD SYND!

Imorrnkväll är det jobb med Helena och Antje som gäller.
PÅ fredagmorgon med Emir och sen lördag medtyp Helena och Linnea.
SEEEEN GÅR JAG PÅ SOMMARLOV och kräftskiva!
Sommarlov i typ en vecka? haha.. Sen är det tenta och sen börjar skolan.
Ja jävlar, såhär långt sommarlov har jag nog aldrig haft förut.
STABILT!

MEN, jag ska inte klaga, jag har ju i alla fall sommarlov, och jag får kalla det så med.
För jag är studeeeeent!

HAHAHA och en rolig sak angående skolan. Vad har jag gett mig in på kan man undra,
tre år till med samma saker eller? Letat som en galning efter uppgifter om mitt program,
tänkte det borde hittas under samma institution som Cornelias, Hälsa och Samhälle.
Men nej, Ekonomi och Teknik. Låter det lite likt IT-Affärsmannaskap med idrottsinriktning.
Eller verkar jag vara helt ute och segla då? hihihi..

Jag vill skänka en extra tanke åt min mormor som hade födelsedag den 4/4, 76 år skulle hon fyllt. Dessutom vill jag skänka en åt min morfar också som igår varit borta i fyra långa år. Miss you two <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0