För att vi hade en kulle.

Min överflödiga biljett ligger inte längre i min väska så vare sig den kommer till användning eller ej, så vet jag att den inte bara ligger i min väska och inte gör någonting i alla fall. 090411

Nej, den biljetten låg inte kvar i min väska, däremot en ny biljett låg där. För att jag skulle iväg och träffa dig. climbing up our hill. Så hemligt, så vad ska man säga, förbjudet. Inte många visste vad den där påskaftonen erbjöd mig. Eller dig. En sak är dock säkert, ring mig INTE när det går dåligt. För även om det var helt fel, blev helt fel och allt. Så vet du vart jag står eller stod. Jag engagerar mig inte längre. "Ring mig någon dag". "en helt konstig dröm". "Det finns inget mer. Jag ska till Borås." Den här helgen skulle vigas åt nintendo. Men nej, det där dåliga vände ju. för dig. Så jag är bara ett substitut numer. Och vet du vad, jag kan lika gärna skippa allt i så fall. Om jag bara finns när inget annat gör det, varför ska då du?
Vi skiter i det tror jag. Hade du nytt? Whatever, jag la det inte på minnet.

Men.. Det var i alla fall ditt, mitt, vårt. Och ingen annans.
Men, nu finns det inget mer.

Nu ska jag ut i det fina vädret och hitta nya vägar i Borås. Dags nu när jag snart flyttar. hitta överallt!!
Jag är inte bitter!
Jag har inte mist något.

Idag saknar jag Cornelia mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

har du varit inne på min blogg någon gång? Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa mig via bloglovin?

Jag designar bloggar för ett billigt pris, bara så du vet! Om du vill ha en? gå in på fliken design och läs inlägget! ;D



kram :)

2010-04-11 @ 13:53:48
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0