Usch.

Jag insåg just hur mkt jag avskyr min gamla parfym.
Den ger mig flashbacks av hur det är att gå upp klockan 5 för att börja jobba klockan 6 och packa upp mjölk.
Packa upp mjölkär bland det tråkigaste som finns. Det är det tråkigaste man kangöra på Lidl tror jag. Eller, ja alla butiker. Det enda man längtar efter är att klockan ska slå 8.30 så man kan packa upp tidningarna och plocka brödet. För även om det kan bli lite småstressigt med brödet så är det riktigt skoj. Men mjölken. Nej usch, den är en näst intill pina.
Och min parfym, min älskade parfymfår mig bara att tänka på klockslaget06.10 och typ 140 liter Milbona. Minst.

But now it's off to school. Deltenta 2 i Matte skaavklaras.
Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0